دنیا کے امیر ترین لوگوں کی پانچ عادتیں

زیادہ تر لوگ راتوں رات دولت مند نہیں بنتے۔ کچھ ایسے لوگ بھی ہیں جو خوش قسمتی سے دولت حاصل کرتے ہیں، کچھ لوگ لاٹری جیت کر یا کسی دولت مند رشتہ دار سے میراث حاصل کرکے امیر بنتے ہیں۔

وہ لوگ بھی ہیں جو صحیح وقت پر صحیح جگہ پر ہوتے ہیں، موقع دیکھتے ہیں، اور فائدہ اٹھاتے ہیں، لیکن کچھ معاملات میں یہ بھی قسمت کے مترادف ہے۔ تاہم ، دولت کو برقرار رکھنے کے لئے، آپ کو صرف خوش قسمتی نہیں بلکہ  ثابت قدمی اور حکمت عملی کی ضرورت ہے۔بدقسمتی سے ، جب ایسے افراد جن کے پاس کبھی اچانک دولت آجاتی ہے تو وہ خود کو بڑے پیمانے پر دولت کا معاملہ کرتے ہوئے پائے جاتے ہیں ، تعجب کی بات نہیں ہے کہ انہیں کیا کرنا ہے اس کا اندازہ نہیں ہے۔ عزیزوں کو تحائف دینے ، فضول خرچی کرنے اور قانونی چارہ جوئی کے خلاف رقم کی حفاظت کرنے میں ناکامی کے بعد ، مثال کے طور پر، نقد پہاڑ تیزی سے ایک چھاپہ بن سکتا ہے۔

وہ لوگ جو دولت کو برقرار رکھنے کا انتظام کرتے ہیں وہ مختلف طریقوں سے ایسا کرتے ہیں اور کوئی بھی غیر ضروری خرچی نہیں کرتے۔ چاہے آپ حال ہی میں امیر ہوئے ہوں یا آپ دولت کمانے کے طریقے تلاش کررہے ہوں، یہاں دولت مند لوگوں کی چند عادات ہیں جو اپنانے کے قابل ہیں۔

اہداف طے کریں اور حکمت عملی بنائیں

آپ بینک میں کتنا پیسہ چاہتے ہیں؟ کتنی سرمایہ کاری میں معاہدہ؟ آپ اپنے پیسے حاصل کرنے ، رکھنے اور حفاظت کرنے کا منصوبہ کیسے بناتے ہیں؟ آپ اپنے پیسوں کو اپنے لئے کیسے کام کریں گے؟

بہت سارے لوگ پیسے رکھنے کا خواب دیکھتے ہیں۔ امیر اور غریب کے مابین فرق یہ ہے کہ مالدار اپنے پیسے کمانے اور بڑھانے کے لئے ٹھوس اہداف اور منصوبہ بند حکمت عملی رکھتے ہیں۔

بہت سے (سبھی نہیں) کالج کی ڈگریاں حاصل کرتے ہیں جس سے ان کی آمدنی کا امکان بڑھ جاتا ہے۔ کچھ اپنے کاروبار شروع کرتے ہیں۔ کم از کم ابتداء میں ہی متشدد ہوتے ہیں ، جبکہ وہ سرمایہ کاری اور ریٹائرمنٹ اکاؤنٹس میں ڈالنے کے لئے گھوںسلا بنا رہے ہوتے ہیں۔ دولت مند لوگوں کی اکثریت سرمایہ کاری کی حکمت عملی بھی رکھتی ہے۔ بات یہ ہے کہ دولت مند لوگوں کے پاس منصوبہ ہوتا ہے۔ وہ اہداف طے کرتے ہیں ، ان تک پہنچنے کے لئے حکمت عملی تیار کرتے ہیں اور ہار نہیں مانتے ہیں۔

اپنے کام کی فہرست بنائیں

اگر تنظیم کامیابی کی کلید ہے تو ، جو لوگ دولت حاصل کرتے اور برقرار رکھتے ہیں وہ اپنے اہداف اور ذمہ داریوں سے بالاتر رہنے کے لئے ٹو ڈو لسٹوں کا استعمال کرکے نظریہ کو ثابت کرتے ہیں۔ بہت سارے کامیاب افراد مختلف قسم کی فہرستوں کو رکھنے کے لئے جانے جاتے ہیں ، جن میں روزانہ کے کاموں کی فہرست بھی شامل ہے ، اور اسی کے ساتھ ساتھ عمدہ اہداف سے متعلق جاری فہرستیں جن میں ہفتوں ، مہینوں یا سالوں کے وقت کا حساب لگایا جاسکتا ہے۔

اگرچہ انسانی دماغ ایک حیرت انگیز چیز ہے ، لیکن اس کی یقینا حدود ہوتی ہیں، اور اوسط فرد صرف اتنی معلومات کو ایک بار میں یاد رکھنے اور منظم کرنے کی اہلیت رکھتا ہے۔ فہرستیں اس بات کو یقینی بناتی ہیں اور جب آپ کام کو کرنے کی فہرست بناتے ہیں تو ، آپ ہر دن کی منصوبہ بندی کے ساتھ تازہ آغاز کرسکتے ہیں۔

نیٹ ورک

دولت مند لوگ نیٹ ورکنگ میں بہت زیادہ وقت خرچ کرتے ہیں۔ سارا دن ، ہر دن نہیں ، بلکہ ایک خاصی رقم وہ جڑے رہنے کے طریقے تلاش کرتے ہیں اور ادائیگی یہ ہے کہ وہ مدد، مشورے، اور ضروری معلومات تک رسائی پر بھروسہ کرتے ہیں جس کی مدد سے وہ اپنے مال کو برقرار رکھنے اور بڑھاتے ہیں۔

دولت کی حفاظت کریں

دولت کمائی، بچت، اور سرمایہ کاری کی منصوبہ بندی جیسی سرگرمیوں کے ذریعے بڑھتی ہے۔ آپ کو اپنے مال کی حفاظت کرنے کے بھی ضرورت ہے۔ بہت سارے لوگ دولت سے مالا مال فوری اسکیموں کی تلاش میں ہیں ، اور سب سے زیادہ پرکشش افراد میں سے کسی سے دولت لینا چاہتے ہیں۔ لیکن آپ کو یہ یقینی بنانے کے لئے اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔

دولت کا انتظام اور انویسٹ کریں

اگر آپ واقعتا دولت مند بننا چاہتے ہیں اور اپنی حیثیت برقرار رکھنا چاہتے ہیں تو یہ رقم کمانا کافی نہیں ہے۔ آپ کو بھی ضروری ہے کہ آپ اپنے پیسوں کا انتظام اور سمجھداری سے کریں۔

ہر کوئی سرمایہ کاری کے انتظام میں ماہر نہیں ہوتا ہے ، لہذا آپ کو حکمت عملی بنانے میں مدد کے لئے کسی قابل اعتماد پیشہ ور کی خدمات حاصل کرنا ایک اچھا اقدام ہے۔ تاہم ، آپ مراعات کے طریقوں سے ، اپنے پیسہ کہاں سے ہے اور اس سے کیا ہو رہا ہے اس کے بارے میں آگاہی ، اور اپنی دولت کی حفاظت اور انویسٹمنٹ کے بارے میں ہر ممکن معلومات حاصل کرنے میں دلچسپی کے ذریعہ آپ خود بہت کچھ کرسکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *