روز بادام کھانے سے آپ کے جسم میں کیا ہوسکتا ہے

بادام کھانے سے آپ کی زندگی بچ سکتی ہے۔ ایک تحقیق میں ، امریکن ہارٹ ایسوسی ایشن نے پایا ہے کہ کم نٹ کے استعمال سے قلبی امراض کے ہونے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ گری دار میوے میں ، بادام نہ صرف ان کے ذائقہ کے لئے پسندیدہ ہیں ، بلکہ اس کے فوائد بھی ہیں۔

ہم روزانہ کی بنیاد پر بادام کھاتے وقت آپ کے جسم میں 4 تبدیلیاں ہوتی ہیں  ان سبھی کو سائنس کی حمایت حاصل ہے۔

 مہاسوں کو کم کرتا ہے۔

اس تحقیق کے مطابق ، شدید مہاسے والے مریضوں نے اپنے خون میں تقریبا 9 فیصد کم وٹامن ای پیش کیا۔ جلد کی صورتحال کو بہتر بنانے کے لئے بادام کا کھانا ایک قدیم ، مشرق وسطی کا روایتی علاج ہے جو سائنس کی حمایت میں نکلا ہے۔ بادام میں وٹامن ای اور اینٹی آکسیڈینٹ موجود ہیں جو آپ کے مہاسوں کو ٹھیک کرنے میں مدد   دیتے ہیں اور اگر آپ اومیگا 6 چربی کی اعلی سطح کا مقابلہ کرسکتے ہیں تو آپ کی جلد کو تزئین بخش بناتے ہیں۔

ذیابیطس کے علاج میں مدد کرتا ہے۔

ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ دو طرح کے ذیابیطس میں مبتلا مریضوں کو روزانہ کی بنیاد پر بادام کھانے سے اپنی جسمانی حالت میں بہتری آئی ہے۔ نہ صرف وہ “خراب کولیسٹرول” کو کم کرکے شریانوں کی بے قیدگی میں مدد کرتے ہیں بلکہ وہ معدنیات کی بدولت بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے میں بھی معاون ہیں۔

پیدائش سے صحت یاب ہونے میں مدد کرتا ہے۔

آنتوں کے بہاؤ کو کنٹرول کرنے اور توانائی حاصل کرنے کے قدرتی علاج کے طور پر ہندوستان میں بادام کھانے کی ایک دیرینہ روایت ہے۔ آئورویڈک غذا میں بادام ایک لازمی جزو ہیں اور اسے بچہ پیدا کرنے کے بعد خواتین کو کھانے کے لیے کہا جاتا ہے جس سے جلدی صحت یاب ہونے اور نشانات سے بچنے میں مدد ملتی ہے۔

آپ کے ہونے والے بچے کو ہوشیار بناتا ہے۔

بادام دماغ کی سرگرمی کو بہتر بناتا ہے۔ ایک ہفتہ میں 74 گرام بادام کھانے سے آپ کے ہونے والے بچے کو تیز تر بنا سکتا ہے ، یہ بات ہسپانوی سائنس دانوں کی ایک تحقیق سے واضح کی گئی ایک تحقیق کے مطابق ، جس میں 2،208 حاملہ خواتین کا مشاہدہ کیا۔ تب بچوں کی نگرانی کی جاتی تھی جب وہ 1 سے 5 اور 8 سال کے تھے۔ وہ بچے جن کی ماں حمل کے دوران بادام کھاتی تھی ان کے آئی کیو لیول عام بچوں سے زیادہ اچھا تھا۔

آیورویدک دوائیوں کے مطابق ،کچے اور بھنے ہوئے دونوں بادام میں ایک ہی غذائی اجزاء ہوتے ہیں اور اس طرح ایک ہی فوائد ہوتے ہیں۔ دوسری طرف ، رات کو بادام کو بھگو کر اور چھیلنے سے ان کی ٹینن کی سطح کو کم کر دیتی ہے۔ ایک ذرائع سے پتہ چلتا ہے کہ اگر زیادہ مقدار میں کھایا جائے تو  ٹینن غذائی اجزاء کو جذب کرنے سے روک سکتا ہے ، لیکن حالیہ مطالعات میں اس بات کی حمایت کرنے کا کوئی ثبوت نہیں ملا ہے۔

اگر آپ مستقل بنیاد پر بادام کھاتے ہیں تو ، آپ شاید ان فوائد سے واقف ہوں گے۔ کیا آپ نے بادام کھانے کے دوران جسمانی تبدیلیاں کرتے ہوئے دیکھا ہے؟ آپ اپنے بادام کو کس طرح کھاتے ہیں؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *